V Mariánských Lázních nová lékařská pohotovost

03.03.2016 10:39

 

 Od 2. března letošního roku začne sloužit obyvatelům z Mariánskolázeňska, ale i ze severního Tachovska lékařská pohotovostní služba.Zajištěna bude v prostorách nemocnice v Mariánských Lázních.

„Tato služba v oblasti dlouhodobě chyběla.Je naším společným zájmemspolu se zástupci Plzeňského kraje, aby pohotovostní službu mohli využívat naši občané i občané Tachovska. Vstřícně se k tomu stavěl i majitel společnosti Nemocnice Mariánské Lázně, která bude provoz lékařské pohotovostní služby zabezpečovat. Záměr schválila Rada a Zastupitelstvo Karlovarského i Plzeňského kraje. Vítáme také přístup města Mariánské Lázně,“ uvedl náměstek hejtmana Jakub Pánik.

Karlovarský kraj částkou ve výši 1,2 milionu korun podpořil zprovoznění lékařské pohotovostní služby, představitelé Plzeňského kraje podpoří stejnou částkou fungování chirurgické ambulance, která by ve všední dny i o víkendech byla otevřena do 21 hodin. „Považujeme dohodu s Karlovarským krajem za velmi přínosnou, protože jednu třetinu pacientů v Mariánských Lázních tvoří občané z Tachovska,“ uvedla členka Rady Plzeňského kraje pro oblast zdravotnictví Milena Stárková.

http://www.foto.oko24.info/vydano/2016_1/20160303104136_001_ls.png.

Jednatel společnosti Nemocnice Mariánské Lázně Zdeněk Kříž garantoval, že firma dokáže jak personálně zajistit provoz pohotovosti, tak poskytnout potřebné vybavení jako je rentgen nebo služby laboratoře. Lékařská pohotovostní služba bude otevřena ve všední dny od 15:00 – 21:00 hodin, o víkendech a svátcích od 9:00 – 21:00 hodin. Do 21:00 hodin bude k dispozici pro akutní případy i chirurgická ambulance, která dosud končila svůj provoz v 19:00 hodin.

 

Zdroj: TZ Krajského úřadu Karlovarského kraje

LPP


Dnes je

kalendář jmen

 Seznam 

 ZDRAVOTNÍCH

POHOTOVOSTÍ 

Plzeňský kraj

· · · · · · · · · · · · · · · · · ·

Reklama

Barevná škola v zeleném údolí
Truhlařina je voňavá práce
Absolventi technických oborů se o práci bát nemusí
Jak si usteleš, tak si lehneš!
Úspěch založený na kvalitě

· · · · · · · · · · · · · · · · · ·