Propagační materiály Karlových Varů bodují

04.10.2013 20:44

Na právě probíhajících festivalech TOURFILM a TOUR REGION FILM výrazně uspělo i INFOCENTRUM MĚSTA Karlovy Vary se svými propagačními materiály, kterými láka do našeho města klienty z celého světa.

 

Spot s názvem „Karlovy Vary  - seznamte se“ z dílny 2M studia se umístil na prvním místě v kategorii „Klipy s tématikou prezentace krajů, regionů, měst a turistických atraktivit v České republice“ v rámci festivalu TOUR REGION FILM.  „Tento spot, který natáčel tým ostrovského 2M studia pod vedením pana Lněničky, byl úspěšný i v rámci propagace destinace na facebookovém profilu města Karlovy Vary. Ukazuje, jak jsou Karlovy Vary krásné město, které v konkurenci ostatních destinací má opravdu co nabídnout“, sdělila ing. Jitka Štěpánková, ředitelka INFOCENTRA MĚSTA Karlovy Vary, které bylo objednatelem a zároveň přihlašovatelem spotu. Spot je možné shlédnout na facebookovém profilu města (http://www.facebook.com/karlovyvary ) či Youtube kanálu Karlovy Vary TV (http://www.youtube.com/watch?v=tbd7wlmk91A) .

 

V mezinárodní konkurenci pak velmi dobře obstály i nové webové stránky destinace www.karlovyvary.cz. Ty se v konkurenci přihlášených médií a www z celého světa umístili na výborném 2. místě v kategorii „multimedia (www + CD) s tématikou cestovního ruchu“ v rámci mezinárodního festivalu TOURFILM.  Na tvorbě webových stránek, které vznikaly od září loňského roku, spolupracovaly špičky v oblasti marketingu a tvorby webových prezentací. Analytické a přípravné práce realizoval pan Marek Prokop ze společnosti Prokop software. Tvorbu webu po vítězství ve výběrovém řízení převzala společnost Proof&Reason a multimediální obsah dodala společnost 2M studio. Díky tomuto mixu vznikla nekonvenční webová prezentace. 

 

Ing. Jitka Štěpánková

(MC)


Dnes je

kalendář jmen

 Seznam 

 ZDRAVOTNÍCH

POHOTOVOSTÍ 

Plzeňský kraj

· · · · · · · · · · · · · · · · · ·

Reklama

Barevná škola v zeleném údolí
Truhlařina je voňavá práce
Absolventi technických oborů se o práci bát nemusí
Jak si usteleš, tak si lehneš!
Úspěch založený na kvalitě

· · · · · · · · · · · · · · · · · ·