Prodej permanentek se zastavil na čísle 7750

17.07.2015 14:44

 

Na konci třetího červencového týdne byl uzavřen prodej permanentních vstupenek na zápasy Viktorie Plzeň v ligovém ročníku 2015/2016. Důvodem bylo vyčerpání předem stanovené maximální kvóty. Další permanentní vstupenky na zápasy Viktorie už nebude možné zakoupit.

„Předem jsme si nastavili limit prodaných permanentek, který je 7750 kusů. Tohoto počtu jsme již v podstatě dosáhli, v nejbližší době proto už přestaneme permanentní vstupenky prodávat,“ informoval na čtvrtečním tiskovém setkání prezident klubu Tomáš Paclík. Poslední prodanou permanentní vstupenku z uplatněné rezervace pak zaregistrovaly pokladny Doosan Areny v pátek krátce po jedné odpolední. „Jelikož jednou ze základních výhod permanentní vstupenky je možnost předkupního práva na evropské poháry, musíme při stanovení maximálního počtu prodaných permanentek kalkulovat právě s duely Ligy mistrů či Evropské ligy. Tam se ke standardním požadavkům sponzorů, hostujícího klubu či samotného viktoriánského týmu přidává přes tisíc vstupenek pro zástupce UEFA a jejích partnerů. Počet 7750 je tak maximem, který můžeme pro běžný prodej na tyto duely uvolnit,“ osvětluje tiskový mluvčí klubu Pavel Pillár důvody ukončení prodeje permanentek.

S počtem vydaných permanentních vstupenek panuje ve Štruncových sadech spokojenost. „Před zahájením prodeje bylo naším cílem dosáhnout minimálně stejného počtu prodaných permanentek, jako tomu bylo v loňské sezóně. Poptávka po permanentních vstupenkách nás ale příjemně překvapila. Zájem o domácí zápasy Viktorie Plzeň nás velice těší, znamená to ovšem i velký závazek vůči našim fanouškům. Věřím, že se budou při zápasech v Doosan Areně bavit podobně, jako tomu bylo v loňské mistrovské sezóně,“ uzavírá Pillár.

 

Zdroj: TZ FC Viktoria Plzeň

LPP


Dnes je

kalendář jmen

 Seznam 

 ZDRAVOTNÍCH

POHOTOVOSTÍ 

Plzeňský kraj

· · · · · · · · · · · · · · · · · ·

Reklama

Barevná škola v zeleném údolí
Truhlařina je voňavá práce
Absolventi technických oborů se o práci bát nemusí
Jak si usteleš, tak si lehneš!
Úspěch založený na kvalitě

· · · · · · · · · · · · · · · · · ·