Od neděle pravidelný provoz na znovuobnovené trati mezi Aší a Selbem

09.12.2015 13:54

 

 

V neděli 13. prosince vstupuje v platnost nový jízdní řád pro rok 2016. V Karlovarském kraji přinese otevření nového hraničního přechodu Aš – Selb – Plößberg na trati Cheb – Hof a také zcela novou koncepci osobní dopravy na celém rameni. České dráhy připravily na první den provozu, tedy na neděli 13. prosince akviziční slevu PROMO Cheb – Hof.

„V den slavnostního otevření počítáme s posílením provozu o tři páry vlaků,“ upřesnil Vladimír Omelka, ředitel Regionálního obchodního centra Českých drah v Karlových Varech a dodal: „ Posilové vlaky budou jezdit v úsecích mezi Hofem a Aší a na druhé straně mezi Aší a Chebem tak, aby na sebe navazovaly.“
Jízdné bude v den slavnostního otevření tratě symbolické ve výši 25 korun či jednoho eura. Jízdenky se budou přitom prodávat přímo ve vlacích.  Budou je prodávat průvodčí Českých drah doprovázející vlaky mezi Chebem a stanicí  Aš/Aš město a zpět. Jízdenky lze zakupovat pouze 13. prosince 2015 cestující můžou libovolně jezdit následujících traťových úsecích:

 

  • Cheb – Aš – Selb-Plösseberg – Hof Hbf (vlaky ČD kategorie Os a vlaky Länderbahn)
  • Hof Hbf – Oberkotzau – Selb-Plößberg – Selb Stadt (vlaky dopravce Agilis)
  • Hof Hbf – Oberkotzau (vlaky RB a RE dopravce DB).

 

Nová koncepce dopravy

  • Denně pojede  ve dvouhodinovém taktu 9 párů přímých mezistátních osobních vlaků v trase Hof- Aš – Cheb – Marktredwitz a zpět, z toho jeden pár v úseku Hof – Aš a zpět.
  • Od přímých vlaků v Aši jsou do Aše města a zpět zajištěné přípoje motorovým vozem.
  • Ranní vlaky pojedou v původních trasách Cheb – Aš město a zpět (z Aše města odjezd 4:39, 4:59 a 6:46)

 

Zdroj: TZ ČD

LPP


Dnes je

kalendář jmen

 Seznam 

 ZDRAVOTNÍCH

POHOTOVOSTÍ 

Plzeňský kraj

· · · · · · · · · · · · · · · · · ·

Reklama

Barevná škola v zeleném údolí
Truhlařina je voňavá práce
Absolventi technických oborů se o práci bát nemusí
Jak si usteleš, tak si lehneš!
Úspěch založený na kvalitě

· · · · · · · · · · · · · · · · · ·