Již zítra hypermarket Albert v OC Varyáda v Karlových Varech

17.02.2015 08:35

 

 

Již tuto středu 18. února bude otevřena prodejna INTERSPAR v karlovarském obchodním centru Varyáda v nové podobě a moderním designu. V souvislosti se spojením obchodních řetězců SPAR a Albert prošla především velkou vizuální proměnou. Díky ní se zákazníkům představí jako hypermarket Albert a nabídne široký sortiment čerstvého zboží, oblíbené produkty od regionálních dodavatelů a nižší ceny u tisícovky položek napříč všemi sortimenty.

 

To nejlepší z obou značek

Na zákazníky hypermarketu Albert v OC Varyáda čeká řada novinek, jako je změna uspořádání vybraných úseků prodejny nebo sortimentu. Ten bude rozšířen zejména o výrobky vlastních značek Albert Quality, BASIC, Albert Excellent a Albert Bio. Oddělení pečiva denně nabízí vlastní čerstvé pekařské výrobky doplněné o oblíbené produkty
od regionálního dodavatele Pekosa Chodov nebo z pekařství Jaroslava Lepiče.

 

Velkou proměnou prošel úsek ovoce a zeleniny, který je nyní uspořádán ve stylu skutečného tržiště. Zákazníci zde najdou produkty vypěstované nejen lokálními farmáři, ale také exotické plody. Ovoce a zelenina budou ode dne otevření k dostání s 50% slevou do pátku 20. února. Od následujícího dne pak zákazníci pořídí sortiment ovoce a zeleniny levněji o 30% a to až do 10. března.

 

Další lákavou akcí bude například 20% sleva na sortiment čerstvého masa, která rovněž platí ode dne otevření až do pátku 20. února.

 

Cílem přestavby prodejen je především zachování toho nejlepšího z obou značek, tedy jak z prodejen INTERSPAR, tak z Alberta. Například úsek lahůdek a masa zůstává prakticky beze změny, sortiment kosmetiky a nepotravinového zboží kopíruje nabídku Alberta.

 

„Pohodlí a spokojenost zákazníků je pro nás vždy na prvním místě. Snažíme se tedy
o co nejplynulejší přechod prodejny ze značky INTERSPAR pod značku Albert,“
uvádí Michal Pavelka, viceprezident pro operační oddělení obchodního řetězce Albert. „Proces přestavby trvá pouhé dva dny, kdy je prodejna uzavřena“, dodává Michal Pavelka.

 

O tom, že spojení toho nejlepšího z Alberta a SPARU se vydařilo, svědčí i výsledky zákaznického výzkumu, realizovaného mezi zákazníky již předělaných prodejen, podle kterého:

 

94 % zákazníků pozitivně hodnotí kvalitu masa,

96 % zákazníků uznává, že v Albertu najde dostatek českých produktů,

98 % zákazníků vnímá nové oddělení ovoce a zeleniny jako místo, kde je sortiment vždy čerstvý,

a dokonce 100 % dotázaných zákazníků hodnotí zaměstnance Alberta jako vstřícné
a nápomocné.

 

Hypermarket Albert v obchodním centru Varyáda bude otevřen každý den od 7 do
22 hodin. Zákazníci zde stále mohou uplatnit papírové poukazy na nákup v prodejnách INTERSPAR, a to do konce jejich platnosti. V prodejně nechybí ani akční letáky, které jsou zároveň distribuovány do poštovních schránek. Každý se také může přihlásit k jejich odběru na webových stránkách www.albert.cz a přispět tak k ochraně životního prostředí.

Slavnostní otevření prodejny

V den slavnostního otevření hypermarketu Albert v Karlových Varech budou zákazníkům k dispozici hostesky, které pomohou s orientací v nově uspořádané prodejně. Pro všechny příchozí jsou od středy až do soboty 21. února připraveny ochutnávky vybraných výrobků z oddělení masa, ovoce a zeleniny, pečiva a produktů vlastních značek Albert. Při nákupu nad 300 Kč navíc každý nakupující obdrží oblíbenou kuchařku Albert v kuchyni od jara
do zimy jako dárek.

Novinky z prodejen Albert najdete také na webových stránkách www.albert.cz, a na Twitteru www.twitter.com/albertcesko. Aktuální informace o přeměnách prodejen INTERSPAR
na prodejny Albert v jednotlivých lokalitách jsou rovněž dostupné na webových stránkách http://www.albert.cz/spojeni.

Společnost Ahold Czech Republic, a. s. působí na českém trhu více než 20 let. Provozuje maloobchodní síť prodejen Albert a INTERSPAR, která je jednou z největších v České republice. Jejím základem je 243 supermarketů Albert, 78 hypermarketů Albert, 23 benzinových stanic a 13 prodejen INTERSPAR.

17 000 zaměstnanců poskytuje služby přibližně 640 tisícům zákazníků každý den, což je téměř
247 milionů ročně. V roce 2014 získala společnost Ahold již podruhé Národní cenu kvality. Charitativní aktivity společnosti zastřešuje Nadační fond Albert. Ten realizuje unikátní celorepublikový vzdělávací program Zdravá Pětka pro základní i mateřské školy. Zaměřuje se na zdravý životní styl především
v oblasti zdravého stravování.

Od 1. srpna 2014 je SPAR ČOS součástí společnosti Ahold provozující v České republice síť prodejen Albert.

 

Zdroj: TZ AHOLD Czech Republic, a.s.   

LPP                                         

 


Dnes je

kalendář jmen

 Seznam 

 ZDRAVOTNÍCH

POHOTOVOSTÍ 

Plzeňský kraj

· · · · · · · · · · · · · · · · · ·

Reklama

Barevná škola v zeleném údolí
Truhlařina je voňavá práce
Absolventi technických oborů se o práci bát nemusí
Jak si usteleš, tak si lehneš!
Úspěch založený na kvalitě

· · · · · · · · · · · · · · · · · ·