INFOCENTRUM MĚSTA Karlovy Vary uspělo

24.01.2017 20:53

 Vyhlašování výsledků Velké ceny cestovního ruchu 2016/2017 v rámci veletrhu GO & Regiontour bylo úspěšné i pro karlovarské INFOCENTRUM.

Smyslem soutěže Velká cena cestovního ruchu je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru. Hodnocení přihlášených projektů měli na starost odborníci na slovo vzatí. „Stejně jako v minulých letech jsme do poroty přizvali odborníky na cestovní ruch, marketing, komunikaci i další obory,“ vysvětluje ředitel projektu GO&REGIONTOUR společnosti Veletrhy Brno Miloň.

V desátém ročníku prestižní ankety hodnotila odborná porota elektronické projekty v oblasti cestovního ruchu, propagační kampaně, turistické produkty či lázeňské a wellness balíčky. Oceněn byl také nejlepší startupový projekt v cestovním ruchu. Široká veřejnost pak stejně jako v minulých letech rozhodla o vítězi v kategorii Cestovní kancelář roku.

http://www.foto.oko24.info/vydano/2017_1/20170124205954_001_ls.png

V kategorii Nejlepší jednotná kampaň hodnotila porota soubor materiálů spojených s jednou marketingovou kampaní. V této kategorii dosáhlo velkého úspěchu i INFOCENTRUM MĚSTA Karlovy Vary. Jako druhá nejlepší kampaň loňského roku byla vyhodnocena kampaň DO VARU°. Cenu převzal z rukou ředitelky ČCCR – CzechTourism doc. Ing. Moniky Palatkové primátor města Karlovy Vary a předseda správní rady INFOCENTRA Petr Kulhánek.

Loňský rok byl pro Karlovy Vary speciální s ohledem na oslavy výročí narození zakladatele města Karla IV. Ve snaze odlišit se od dalších míst, která oslavovala Karla IV., byl vytvořen komunikační koncept, který vychází z loga města Karlovy Vary a využívá pozitivní lidské emoce – touhu, vášeň. Primární vizuál komunikoval Karla IV. – DO VARU° tě přivede Karel IV., v doplňkových kampaních byla využita variabilita – DO VARU° tě přivede touha po relaxaci, DO VARU° tě přivede touha po poznání, atd. Komunikační koncept je nastaven jako univerzální a umožňuje s ním pracovat i v dalších letech, kdy se dá navázat na různé produkty, které jsou v Karlových Varech k dispozici,“ doplnila Jitka Ettler Štěpánková, ředitelka INFOCENTRA MĚSTA Karlovy Vary.

http://www.foto.oko24.info/vydano/2017_1/20170124210101_001_ls.png

 

Pořadí kategorie „Nejlepší jednotná kampaň“

  1. Jihočeský kraj – Jižní Čechy olympijské
  2. INFOCENTRUM MĚSTA Karlovy Vary – DO VARU°
  3. Destinační společnost Východní Čechy - Po śladach / Po stopách _ prezentace Pardubického kraje v česko-polském pohraničí

 

 

 

Zdroj: TZ INFOCENTRA MĚSTA Karlovy Vary, o.p.s.

LPP

 


Dnes je

kalendář jmen

 Seznam 

 ZDRAVOTNÍCH

POHOTOVOSTÍ 

Plzeňský kraj

· · · · · · · · · · · · · · · · · ·

Reklama

Barevná škola v zeleném údolí
Truhlařina je voňavá práce
Absolventi technických oborů se o práci bát nemusí
Jak si usteleš, tak si lehneš!
Úspěch založený na kvalitě

· · · · · · · · · · · · · · · · · ·