Britští novináři navštíví festival Slunce ve skle

21.09.2012 17:55

Šest novinářů z prestižních britských listů The Daily Telegraph, Financial Times,  Beer Magazin a dalších zavítají do Plzně na festival minipivovarů Slunce ve skle, který se koná v sobotu 22. září v pivovaru Purkmistr v Plzni-Černicích.

 

Novináři píšící o cestovním ruchu, kteří jsou v severních Čechách na pozvání agentury CzechTourism, si udělají malou odbočku „na pivo“.  Město Plzeň již před dvěma lety ve spolupráci s londýnskou pobočkou agentury CzechTourism připravilo pro tytéž novináře program v Plzni - prohlídku pivovaru Plzeňský Prazdroj a také historického centra města. „Získali jsme tak publicitu v prestižních médiích, za kterou bychom jinak museli zaplatit mnohonásobně více, než je úhrada pobytu novinářů,“ říká Martina Chomátová z odboru prezentace a marketingu plzeňského magistrátu, která Brity v roce 2010 provázela.

 

„Jsme rádi, že novináři stále vidí Plzeň jako atraktivní téma, a že neváhali ani chvilku a naše pozvání letos opět přijali,“ dodává Chomátová. V sobotu si prohlédnou minipivovar Purkmistr, navštíví pivní lázně a na festivalu Slunce ve skle ochutnají některá z více než sta druhů piv z několika desítek českých i moravských minipivovarů. 

 

Město ročně pořádá zhruba patnáct prohlídek Plzně pro zahraniční novináře (tzv. presstripy) a pro cestovní kanceláře (tzv. famtripy). Tento způsob prezentací patří mezi nejúčinnější metody, jak přesvědčit média či profesionály v cestovním ruchu, že Plzeň opravdu stojí za návštěvu.

 

Podle současných marketingových výzkumů agentury CzechTourism  splývá pojem Česká republika zejména zahraničním návštěvníkům s pojmy Praha, památky a pivo.  „Využíváme toho, že Plzeň je všude známá jako domov proslulého piva a snažíme se turisty nalákat nejen na pivo, ale i na kulturu a památky,“ říká Martina Chomátová.

 

 

Zdeňka Kubalová

Tiskové oddělení

Kancelář primátora

Magistrát města Plzně

 

(MR)


Dnes je

kalendář jmen

 Seznam 

 ZDRAVOTNÍCH

POHOTOVOSTÍ 

Plzeňský kraj

· · · · · · · · · · · · · · · · · ·

Reklama

Barevná škola v zeleném údolí
Truhlařina je voňavá práce
Absolventi technických oborů se o práci bát nemusí
Jak si usteleš, tak si lehneš!
Úspěch založený na kvalitě

· · · · · · · · · · · · · · · · · ·