ČEZ Distribuce otevřela technické konzultační místo v Karlových Varech

Reklama

Ani pandemie koronaviru nezastavila energetiky otevřít nové technické konzultační místo (TKM) společnosti ČEZ Distribuce v Karlových Varech v ulici Jateční 1330/17. Lidé i firmy z Karlovarského kraje, ale také z blízkého chomutovského okresu, zde mohou pohodlně vyřešit řadu distribučních požadavků. Například žádost o připojení, změnu příkonu, informace o odstávkách elektřiny, zaizolování vedení, žádosti o přeložku a další. V řadě již desátým kontaktním místem chtějí energetici přispět ke zlepšení obsluhy svých zákazníků.

„Snahou ČEZ Distribuce je zjednodušit život zákazníkům, kteří potřebují vyřídit své distribuční požadavky. Digitalizujeme vybrané procesy a komunikaci s námi převádíme do online podoby. To znamená, že zákazník vyřídí řadu požadavků z pohodlí svého domova. I přes to je stále poptávka po osobním kontaktu. Naším cílem je trvalé zlepšování dostupnosti a kvality služeb a věřím, že toto desáté kontaktní místo přispěje ke spokojenosti nejen lidem z Karlovarského kraje,“ vysvětluje důvod otevření TKM Michaela Kociánová, členka představenstva ČEZ Distribuce.

Kontaktní místo je určeno všem odběratelům elektřiny především z Karlovarského kraje, bez rozdílu dodavatele elektrické energie. TKM je otevřeno pět dní v týdnu. V pondělí a středu je otevírací doba od 8 do 17 hodin, v úterý, čtvrtek a pátek od 8 do 14 hodin. Obsluha TKM nabízí všem zákazníkům profesionálně vyškolené zaměstnance, kteří pomohou s požadavky týkající se distribuční problematiky. TKM nebude řešit obchodní záležitosti, ty musí zákazníci řešit se svým obchodníkem.

Před pandemií v ČEZ Distribuci obsloužili na TKM více než 60 000 zákazníků za rok. Za první měsíc od rozvolnění proti koronavirových opatření energetici obsloužili téměř 5000 zákazníků. „Každoroční nárůst počtu zákazníků vyhledávajících osobní kontakt jednoznačně vypovídá o tom, že jdeme správným směrem,“ dodává Michaela Kociánová.

Jaké požadavky se na TKM budou řešit:

  • žádosti o připojení, změnu příkonu,
  • přeložky distribučního zařízení,
  • nahlášení poruchy,
  • informace o odstávkách elektřiny,
  • vyjádření ke stavbě, územnímu plánu a projektové dokumentaci,
  • zaizolování či odizolování vedení,
  • ořezy stromoví v blízkosti vodičů,
  • požadavek na vytyčení kabelového vedení v terénu,
  • dotazy na spínání HDO,
  • požadavky na odplombování či zaplombování odběrného místa,
  • dotazy technického charakteru a další.

Kromě TKM mohou zákazníci využít bezplatnou kontaktní linku 800 850 860 pro hlášení poruch a řešení distribučních požadavků, on-line portál pro komunikaci s distributorem tzv. DIP (Distribuční informační portál), web www.bezstavy.cz.TKM má ČEZ Distribuce již v Děčíně, Ostravě, Kladně, Plzni, Olomouci, Hradci Králové, Pardubicích, Kolíně, Liberci a nově v Karlových Varech.


Zdroj:

Mgr. Soňa Holingerová

mluvčí Skupiny ČEZ

www.cez.cz

Reklama