Frisco představuje osvěžující letní novinky inspirované míchanými koktejly

Reklama

Oblíbená značka ochucených ciderů Frisco uvádí na trh dvě novinky, které se skvěle hodí na horké večery. Vsadila na osvěžující příchutě koktejlů a představuje Frisco Mojito a Frisco Bellini. Chuť míchaného nápoje si tak můžete užít i v době, kdy jsou bary a restaurace zavřené. 

„Chtěli jsme našim spotřebitelům nabídnout alternativu k míchaným nápojům, které k teplým večerům neodmyslitelně patří. Výhodou Frisca je, že si jej můžete vychutnat bez nutnosti míchání, stačí ho jen vychladit a jednoduše otevřít. A to i v pohodlí domova,“ komentuje Veronika Hořáková, marketingová manažerka Plzeňského Prazdroje pro nové kategorie.

Frisco Mojito zaujme svěží chutí limetky a máty, které se harmonicky doplňují a vytváří mimořádně osvěžující jemně perlivý cider. Frisco Bellini, inspirované elegantním italským koktejlem, snoubí lahodnou chuť šťavnatých bílých broskví a šumivého vína.

„Novinky z koktejlové řady jsou určeny především ženám, kterým dlouhodobě připomínáme, jak důležité je trávit čas se svými kamarádkami, a to i nyní, kdy to lze pouze na dálku. Věříme, že si naše osvěžující novinky Frisco Mojito a Frisco Bellini brzy najdou své příznivce a stanou se součástí posezení s holkami, i když za stávajících okolností spíše virtuálních,“ doplňuje Veronika Hořáková.

Obě nové příchutě Frisca jsou k dostání v široké síti obchodů od poloviny dubna. Společně s již zavedenou příchutí Frisco Spritz tvoří koktejlovou řadu, kterou doplňují 4 klasické ovocné příchutě. Novinky najdete ve stylových lahvičkách o objemu 330 ml, které lze pohodlně otevřít jednou rukou. Obsah alkoholu je stejně jako u ostatních variant Frisca 4,5 %.

Novinky budou představeny v tag-onu k současnému televiznímu spotu Buďme holky častěji, za jehož vznikem stojí kreativní agentura VCCP. Produkci měla na starost agentura Stink Films a režie se ujal Peter Ehrenberger. Ve spotu Frisco představuje ženy v každodenních situacích, ve kterých se v nich na chvíli probouzí jejich bezstarostné holčičí já. Frisco chce upozornit na to, že žena může mít více rolí – je to milující matka, žena, kterou naplňuje její práce, partnerka či manželka, ale stejně tak i holka, která si užívá společně strávené chvíle se svými kamarádkami. Kampaň doplní i komunikace na sociálních sítích.

 


Zdroj:

Zdeněk Kovář

Tiskový mluvčí Plzeňského Prazdroje

www.prazdroj.cz

Reklama