Privátní značky PENNY vyhrály u spotřebitelů

Reklama

Celkem 17 výrobků z privátních značek KARLOVA KORUNA, ŘEZNÍKŮV TALÍŘ, NA GRIL a PENNY ocenili respondenti prestižního spotřebitelského programu Volba spotřebitelů. V rámci 19. ročníku této spotřebitelské ankety nejvíce oceňovali podíl masa v jednotlivých produktech, vylepšené receptury a nepřítomnost takzvaných „éček“.

Výrobky privátních značek PENNY opanovaly celkem 4 kategorie a na slavnostním večeru bylo oceněno celkem 17 produktů privátních značek PENNY z celkových 159 nominovaných výrobků ve všech kategoriích. „Pro nás je to jednoznačný ukazatel kvality našich produktů a velmi si ocenění vážíme. Dokazuje to, že jdeme správnou cestou, když klademe důraz na české produkty s jasným původem a kvalitou. Především pokud jde o masné výrobky nás ocenění našich produktů z řad Řezníkův talíř a Na Gril těší v dnešní době dvojnásob,“ uvedla při přebírání ocenění Zlata Ulrichová, manažerka strategického marketingu společnosti Penny Market.

O vítězství privátních značek PENNY ve Volbě spotřebitelů 2019 rozhodl průzkum, který v České republice pravidelně provádí společnost Nielsen na vzorku čtyř tisíc respondentů. „Privátní značky jsou naší výkladní skříní. Jejich receptury připravujeme s řadou špičkových odborníků a velký důraz klademe na transparentní a jednoznačně definovanou kvalitu. S tou souvisí i nastavený systém průběžné kontroly kvality, a to je to, co naši zákazníci oceňují, a proto si velmi vážíme toho, že naše každodenní práce byla oceněna i v tomto prestižním průzkumu,“ ocenil úspěch Petr Baudyš, vedoucí oddělení kvality společnosti PENNY Market.

 

Privátní značky PENNY tak navázaly na ocenění z posledních let, když uspěly výrobky řady CRIP CROP v kategorii cereálie, BONI v kategorii jogurty a jogurtové nápoje a KARLOVA KORUNA a celkově loni vyhráli v 6 kategoriích.


Zdroj:

Tomáš Kubík

Penny Market s.r.o.

www.penny.cz

Reklama