Nákupy módy online rostou

Vedle služby i zážitek

Prostředí internetu dává zákazníkovi možnost vyhledání, prohlédnutí a porovnání velkého množství zboží. Poskytne tak velmi dobrou a rychlou službu. Odborná veřejnost však očekává, že konkurenční výhoda bude stále více přicházet s přidanou hodnotou v podobě zážitku.

Budoucností maloobchodního prodeje je zcela jistě zážitek a emoce. Firmy, které dokáží toto realizovat a začlenit do své DNA jako první získají obrovskou výhodu. Koncept gamifikace nakupování, který vnáší hru a odměnu do nákupního procesu, je právě jedním z takových řešení. A pomocí tohoto nástroje lze nejen zvyšovat loajalitu, prodeje a počty zákazníků, ale i zákazníky lépe poznávat a nabízet jim přesně to, co chtějí,“ informuje Lukáš Vršecký z digitální platformy Rondo.cz.

 

Data jsou zlatý důl

Opravdovým zlatým dolem jsou pro e-shopy data, která z digitálního prostředí mají o zákaznících a začínají je stále více využívat. O těch se zatím mnoha kamenným prodejcům může jen zdát. Kolik minut byl kdo na prodejně, co se mu líbilo, nebo odkud pochází. To jsou cenné informace, na kterých při zapojení technologií lze stavět další komunikaci se zákazníkem. „I kamenné obchody však mají možnost data o svých zákaznících získat. Osvědčila se nám cesta, kdy za tyto informace nabídneme zákazníkovi odměnu na platformě věrnostního programu, který je navíc spojen se zábavnou hrou o hodnotné ceny. Kamenný obchod pak má základní digitální informace a může svůj vztah se zákazníkem na jejich základě rozvíjet,“ uzavírá Lukáš Vršecký z Rondo.cz.


Zdroj:

Petr Jarkovský

   ASPEN.PR s.r.o.
   Na Struze 7, 110 00 Praha 1
   tel.: 774 225 153 | gsm: 222 222 592
   petr.jarkovsky@aspen.pr | | www.aspen.pr