Aplikace, která porovnává platy

Reklama

Paylab spustil mobilní aplikaci, která porovnává platy, už i pro iPhone.

Mezinárodní platový portál Paylab spustil iOS verzi mobilní aplikace Paylab Salary Checker, která uživatelům poskytuje informace o platech. Aplikace je připravená zdarma ke stažení v App Store a je dostupná i v češtině. Vývojářský tým Profesia přichází se dvěma inovacemi. Uživatel už nevidí pouze plat na své specifické pracovní pozici, ale i na podobných pozicích. Navíc také získává informace o platech v regionech a jiných zemích.

Mobilní aplikace Paylab Salary Checker je přirozenou nadstavbou mezinárodního platového portálu Paylab. Od prosince 2016 byla k dispozici jen pro uživatele Androidu v Google Play Store, od nynějška mohou appku na porovnání platu ve svém mobilu využívat i milovníci iPhonů. Aplikace má mezinárodní rozsah, důkazem je i to, že kromě České republiky a okolních zemí, si ji nejvíce stahovali uživatelé v Turecku.

Informace o výdělcích jsou vnímány jako velmi citlivé téma. Paylab proto spustil tuto anonymní službu, kde si mohou lidé bezpečně a bez obav porovnat svůj plat s ostatními zaměstnanci v zemi. Informace, kterou uživatel dostává, je nenahraditelnou pomůckou při každém pracovním pohovoru, hodnotícím pohovoru se svým nadřízeným, anebo při vyjednávání o zvýšení platu.

Z mezinárodního průzkumu portálu Paylab vyplývá, že pro lidi je jednodušší cestou ke zvýšení příjmu hledání lépe placeného zaměstnání, než samotné vyjednávání o platu s nadřízeným. Aplikace má za cíl být vhodnou pomůckou pro zaměstnance, aby získali ty nejaktuálnější informace o vývoji platu na své pracovní pozici i na příbuzných pozicích, a byli tak argumentačně připraveni na vyjednávání.

 

Jak aplikace funguje a pro koho je určena?

Po vyplnění potřebných vstupních informací pro porovnání platu dostane uživatel aplikace informaci o průměrném měsíčním platu na své pozici a ve svém regionu, případně zemi. Navíc může být pravidelně informován pokaždé, když nový respondent na stejné pozici vyplní informace o svém platu, přičemž plat uživatele bude porovnán s platem nového respondenta.

V zemích, kde Paylab nedisponuje dostatečným objemem dat od respondentů, získá uživatel po zadání vstupních údajů dokument s užitečnými tipy pro vyjednávání o platu. Zároveň se uživatel dozví, kolik procent respondentů z celosvětové databáze Paylabu vydělává méně než on. Paylab mu dodá srovnání platu podle zadané pozice a regionu hned, jakmile získá dostatečné množství údajů od respondentů v dané zemi.

Data, se kterými si uživatel porovnává plat, jsou aktualizována každý měsíc. Systém ho automaticky každé tři měsíce informuje o aktuálním průměrném platu na jeho pozici. Aplikace je bezpečná a garantuje u dat maximální diskrétnost.

Aplikace je určena pro všechny zaměstnance, kteří chtějí mít obraz o aktuálním platovém ohodnocení pro svou pracovní pozici, pro lidi, kteří jsou nespokojení se svým platem a chtějí to řešit, i pro ty, kteří si hledají práci a chtějí mít přehled o reálné ceně práce na dané pozici.

 

Backround a vize značky Paylab

Značka Paylab vznikla v září 2015 a zastřešuje 16 lokálních platových portálů s totožnou metodikou sběru dat, převážně v regionu střední a východní Evropy. Dále nabízí lidem z celého světa možnost porovnat si svůj plat na portálu Paylab.com.

Ambicí a vizí značky je dlouhodobě poskytovat aktuální informace o platech ve světě, speciálně se zaměřením na Evropu a rozvíjející se trhy v Africe, Asii a v Tichomoří. Značka již dlouhodobě zaznamenává zvýšenou poptávku po podobné platové službě v tomto regionu.

První platový portál Platy.sk byl spuštěn společností Profesia na Slovensku v roce 2007 a vytvořil systém a metodologii pro sběr, očistu a vyhodnocování dat o platech. Později se vytvořila síť lokálních platových portálů v místních jazycích ve střední Evropě (Maďarsko, Česká republika, Polsko), na Balkáně (Chorvatsko, Srbsko, Bosna a Hercegovina, Slovinsko, Černá Hora, Bulharsko), v Pobaltí (Estonsko, Lotyšsko, Litva), ve Finsku, v Nigérii a Pobřeží Slonoviny. Značka Paylab je součástí finské mediální skupiny Alma Media.

 


Zdroj:

Reklama