Odvážná jarní kolekce Eastpak Transparent „Odhalte se“

Reklama

Ikonická značka Eastpak představuje novou odvážnou kolekci Transparent, která odhalí vše, co do ní ukryjete, dotváří tak jedinečnost každého kousku. Troufli byste si ukázat obsah své kabelky či batohu? S touto kolekcí určitě.

 

 

Nová kolekce Transparent nabízí dvě odvážná zcela průhledná provedení ikonických batohů Padded Pak’r a ledvinek Springer z PVC materiálu, který vytváří svým vysokým leskem skleněný efekt. V nabídce jsou dvě barevná provedení – „skleněná“ čirá a elegantní černá. Kolekce tak uzavírá trojici nadčasových jarních novinek od Eastpaku. Společně s květovanou kolekcí Superb (Japanese Kimoflower) a měňavou koženou kolekcí (Leather Special Iridescent) představují svěží jarní modely inspirované nejnovějšími trendy, které by neměly chybět v žádném dámském šatníku.

Květovaná kolekce Superb Japanese Kimoflower

Vkusná dámská květinová kolekce navržená se smyslem pro detail. Elegantní potisk japonských květin dodává kolekci ženskost. Nové jsou také některé tvary a provedení tašek i batohů, které vyzdvihuje kombinace modré bavlněné látky se světlým potiskem květin, kožených béžových detailů a pevných kovových přezek.

K dostání jsou ve čtyřech provedeních: jako klasický ikonický batoh Padded Pakr, menší elegantní batoh Arayanna, taška přes rameno Kalyssa nebo psaníčko do ruky Tiffiny.

Měňavá kolekce Leather Special Iridescent

Kůže v netradiční úpravě, které málokterá žena odolá. Taková je kolekce Leather Special Iridescent, která nabízí eleganci, hravost i kvalitu. Je vyrobena ze speciálního materiálu, netradičního provedení hladké kůže s měňavým duhovým barevným povrchem. Kolekce vkusně kombinuje lásku ke kůži a její kvalitě s jedinečným vzhledem inspirovaným módními trendy s duhovými odlesky.

K dostání v klasickém provedení batohů Padded Pakr a jako módní ledvinky Springer.

 

 

O Eastpaku

Eastpak začínal v roce 1952 pod názvem Eastern Canvas Products výrobou batohů a tašek pro americkou armádu. Jednoho dne si syn zakladatele společnosti všiml, že armádní batohy nosí i někteří studenti do školy. Přesvědčil tehdy svého otce, aby produkoval i výrobky určené pro nevojenské využití, a tak se Eastpak roku 1976 zaměřil také na spotřebitelský trh. Od té doby se stal populární nejen mezi studenty středních a vysokých škol, ale také mezi pracujícími lidmi i těmi, kteří rádi cestují a užívají městský život. Oficiálním distributorem pro Českou republiku je Urban Brands, který provozuje také e-shop Superbatohy.cz.

 

 


Zdroj:

Reklama